tisdag 22 juni 2010

Blogga eller inte blogga?

Har funderat ett tag på om det är värt att blogga eller ej. Vem bryr sig om mitt liv liksom? Men så tänkte jag att bloggandet kan bli min lilla dagbok och dagböcker skriver man ju för sin egen skull.
Hur som helst så kommer jag att skriva när jag har tid och lust. Inläggen kommer förmodligen att handla om min vardag, mitt liv och mina tankar kring saker och ting.
Apropå tankar så kan jag just nu inte undvika att tänka på vårt blivande (tror jag va? Han har inte ens friat) bröllop. Tyckte att media riktigt tjatade ut Prinsessan och Prins Daniels bröllop, men när bröllopet väl kom så var det ju så vackert. Tänk att just de två fann varandra, man förstår att de är lyckliga, vanliga människor de också! Jag skulle vilja att vi gifte oss i kyrkan tillsammans med våra familjer och närmsta vänner. Men man lär väl få vänta...om det ens blir något...
Då var första inlägget skrivet och när nästa kommer det vet inte ens jag!

//Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Bloggintresserade

Bloggarkiv