söndag 14 november 2010

Usel...

Jag är ofta så usel på att blogga. Skulle vilja blogga varje dag, inte så svårt att slänga in ett inlägg då och då tycker jag... En sak som inte gör det enklare är att min mobil (HTC desire) inte funkar som den ska. Jag har försökt slängt in ett inlägg från mobilen men den bara strular. Sätter inte punkt där den ska, går inte att ändra i skriven text mm.

Nog om det.. Idag är det farsdag! Min käre sambo vill inte bli uppvaktad på denna dag, och på sätt och vis förstår jag honom. Varför ska man uppskatta fäderna speciellt på denna dag? Man ska uppskatta varandra alla dagar!
Vi var iallafall till min älskade pappa och uppvaktade honom. Arvid och jag hade bakat en dumlekladdkaka och skrivit morfar med ett hjärta på den. Köpte även 3 par strumpor. Vi fikade och hade mysigt! Det var mamma, pappa, mina bröder, mina killar och min brors döttrar.

Vår helg har annars varit lugn och mysig. I fredags var hjärtat ledig från jobbet så vi passade på att steka lite pannkakor och ge oss iväg till Fjärran höjder. Men först var vi tvugna att åka till Tierp där Johannes skulle få en omgång att naprapaten. Han passade även på att snagga sig lite. Arvid och jag lekte i en lekpark medan vi väntade. Och Nils fick även sin förmiddagssömn i vagnen innan det bar iväg till Gävle och bada. Vi hade sååå mysigt tillsammans! Så himla lugnt och skönt på Fjärran höjder, ett perfekt bad för små barn. Nils och Arvid älskar det!
Lördagen bestod av lugn och ro. Jag och barnen hade förmiddagsfika hos mamma, mysigt att umgås med mamma lite...

Imorgon ska Arvid få åka lite skridskor tänkte jag. Vi har fått ärvt ett par skridskor av en jätte snäll kille, tack så jätte mycket för det! Arvid var så lycklig den dagen han fick dem. Så imorgon tar vi skridskor och klubba och går till IP och åker lite=)

Ha en skön söndagskväll. Här blir det "Ensam mamma söker" för hela slanten nu!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Bloggintresserade

Bloggarkiv