tisdag 2 november 2010

Kommentarer

Hörde att det var lite krångligt att kommentera min blogg. Jag tror att jag nu har lyckats gjort det enklare. Eftersom man inte är ett datageni så fattar jag mig inte på sådana krångligheter, men jag tog mig tid och tror jag löste det.
Hoppas någon orkar ta sig tid o svara om det nu är enklare att kommentera?=)

Idag har vi haft trevligt besök av A, A och L! =) Härligt med lite lek o stoj! Man gör det alldeles för sällan. Det är ju inte direkt svårt att ses och leka i några timmar!
Ikväll ska jag, Nils och Mamma på syföreningens auktion på parkhallen. Vi brukar försöka gå varje år och hoppas på att vinna något hemstickat!=) Det är lite mysigt att gå på den!
Arvid och pappan skulle visst baka chokladbollar ikväll, så man kanske får sig ett gott fika när man kommer hem... Eller förresten jag skulle ju ändra mitt liv till ett nyttigare sådant...fan! Jag är proffs på att glömma att jag ska vara nyttig!
Hoppas alla har haft/har och kommer ha en fortsatt trevlig dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Nu funkar det mycket bättre! :) Hoppas ni får en bra dag! Kanske skulle ta en nyttig fika någon dag!?!?! Kram

    SvaraRadera

Summa sidvisningar

Bloggintresserade

Bloggarkiv