tisdag 12 oktober 2010

Slut på "facebookandet"!

I söndagskväll slog det mig (ännu en gång) hur beroende man blir av facebook. För det första så vill man ju inte vara beroende av något, OCH för det andra så HUR kan man vara så beroende av en sådan sak? Det enda man gjorde var att gå ut och titta vad andra hade skrivit som status...
I söndags läste jag detta på Facebook "Om du är yngst av dina syskon så lägg detta i din logg". Då vart det bara för mycket! Vad gör jag här och varför vill jag ens bry mig om att läsa detta? Inte undra på att allt viktigt jag vill försöka komma ihåg raseras bort av all information man tar in på facebook OCH all tid det tar från mig och mina barn varje dag, usch...! Nej, igår kväll tog jag bort mitt facebook konto. Snipp, snapp och slut... Och jag vet att det bara är att logga in igen så finns allt mitt där, men det kommer ALDRIG hända!
Det har varit en grym befrielse idag. Jag har inte varit ute på nätet på hela dagen för vad ska jag göra där?! Så skönt! =)

Vill också tillföra i slutet av inlägget att jag älskar min familj så mycket! Utan Johannes, Arvid och Nils skulle jag inte kunna leva. Finns inget underbarare än att vakna upp varje morgon och veta att jag har er! Ni är mitt allt! <3

Snart dags för fotboll! Kul med en landskamp. Heja Sverige!

Kram på er därute, ta hand om varann!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Bloggintresserade

Bloggarkiv