torsdag 2 september 2010

Att det ska vara så svårt o uppdatera bloggen... Många dagar tänker jag att nu ska jag skriva lite, men så blir det inte av iallafall utan det kommer något annat i vägen!
Idag ska Arvid parvid och jag klippa oss, ska bli grymt skönt! Vet inte när jag var hos Alexandra senast. Arvid ska nog få snagga sig ordentligt idag och jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår...Hmm, det ska iallafall i lite färg!

Igår övade Arvid och jag på cykeln igen, nu KAN han cykla själv utan stödhjul. Flera ggr. cyklade han 10 meter alldeles själv. Vi måste öva varje, varje dag så kommer han kunna cykla ordentligt innan snön kommer.

Klockan är 10 och vi har inte klätt på oss ens, så nu lär det bli ändring på det! Står inte på förrän dagis närmar sig och då är det andra bullar som gäller på mornarna=)

Kram på er därute! //Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Bloggintresserade

Bloggarkiv